Salam

Assalamualaikum kepada semua, 2010 sudah bermula. Kerja-kerja rutin pun pasti dimulakan dengan RPH. Saya sempat upload RPH Tahun 6 dan tahun-tahun yang lain dengan harapan dapat memudahkan semua sahabat-sahabat semua.

Tahun ini untuk semua kohort 2005 perlu bekerja keras untuk pusingan akhir pada Jun 2010. Apapun masej dan matlamat j-QAF sebenarnya telah berjaya. Melaka sekali lagi mendapat 96 peratus dan mengekalkan pencapaian sejak 5 tahun berturut-turut .Tahniah untuk anda semua.

Tahun ini saya berharap untuk mempertingkatkan blog jqafmelaka ketahap lebih baik. Untuk tatapan sahabat seluruh Malaysia.

Insyallah dalam masa terdekat saya akan update dengan wajah baru.

Saya jemput warga jqafmelaka yang berketrampilan untuk hubungi saya di 0196506601 atau email myekioskz@gmail.my.

Ampun maaf- razak

Popular posts from this blog

Pertandingan Kalam Jamaei ke Peringkat Kebangsaan

SUMATIF2 2016